Właścicielem sklepu internetowego jest firma AB Sadłowscy spółka jawna.
ul. I Dywizji Wojska Polskiego 64
10-069 Olsztyn
NIP: 739-30-72-743
Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Oczywiście przed złożeniem zamówienia będziesz musiał to każdorazowo potwierdzić.
Zawartość Sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543.
Dokładamy wszelkich starań, aby informacje na temat sprzętu w ofercie sklepu były zgodne z danymi katalogowymi producentów.Zastrzegamy sobie jednak prawo do ewentualnych błędów.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie AB Sadłowscy są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek.
Sklep działa zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
Przy każdym produkcie pojawia się informacja o jego dostępności. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy zawarcia transakcji, w momencie kiedy stan magazynowy zostanie wyzerowany w czasie obsługi danego zamówienia. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Kupującym telefonicznie lub mailowo, w celu znalezienia korzystnego rozwiązania.
Ceny w sklepie internetowym są wyrażone w kwotach brutto. Natomiast przy podsumowaniu w „Koszyku”, będą podane kwoty brutto i netto.
Nie sprzedajemy produktów w cenie 0 zł. Pojawienie się na sklepie produktu w takiej cenie 0 zł może być jedynie wynikiem wystąpienia wewnętrznego błędu sklepu internetowego. Prosimy o zgłaszanie takich sytuacji.
Może się zdarzyć, niezależnie od nas, że cena produktu ulegnie zmianie w trakcie procedury realizacji zamówienia, w takiej sytuacji nasz handlowiec skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby znaleźć satysfakcjonującą obie strony metodę rozwiązania problemu.
Większość produktów w naszej ofercie posiada roczną gwarancję (producenta, lub naszą). Wybrane produkty mogą być objęte rozszerzoną gwarancją, w takiej sytuacji jest to wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.
Pamiętaj o tym, że niektóre produkty posiadają kartę gwarancyjną. Jej poprawne wypełnienie jest podstawą do rozpatrzenia gwarancji, zawiera ona numer seryjny urządzenia (występujący także na samym urządzeniu).
Odstąpienie od umowy
Respektujemy Twoje prawo do zwrotu produktu zakupionego za pośrednictwem internetu, w terminie 14 dni (od otrzymania towaru), bez podania przyczyny zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku. Zastrzegamy sobie jednakże, że reklamowany produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, być kompletny (wszystkie elementy, łącznie z instrukcją) oraz nie może nosić śladów użytkowania.
W celu odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym w formie pisemnej (może być mail). Następnie musisz odesłać nam, na swój koszt, zamówione produkty. Po otrzymaniu towaru zwrócimy Ci pieniądze.
W przypadku nielicznych sytuacji, gdy okaże się, że produkt posiada wadę fabryczną lub jest niekompletny, możesz zareklamować produkt w terminie 14 dni roboczych od jego otrzymania. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy.
Ważna uwaga: Nie przyjmujemy żadnych produktów przysyłanych do nas za pobraniem
Reklamacje rozpatrujemy w terminie maksymalnie 14 dni od ich zgłoszenia.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji wymieniamy towar na nowy lub, w przypadku wyczerpania zapasu, zwrot pieniędzy, bądź wymiana na równowartościowy towar wybrany przez Ciebie.
Większość towarów wysyłamy firmą kurierską GLS. Cena wysyłki kurierem jest uzależniona od ilości, wagi i gabarytów zamówionych produktów. Zostaje ona wyliczona podczas zamawiania. Niektóre produkty ze względu na zbyt wysokie gabaryty mogą być wysyłane innym kurierem. W takiej sytuacji zostaniesz powiadomiony telefonicznie o końcowej cenie wysyłki.
Przy zakupie kilku sztuk z jednej lub kilku przedmiotów, koszt przesyłki kurierskiej do 30 kg wynosi:
17 zł - wpłata na konto
23 zł - wysyłka za pobraniem
Towar wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym po potwierdzeniu zakupu za pobraniem, lub po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.
WAŻNE!
Zawsze należy otworzyć przesyłkę przy kurierze. W razie uszkodzeń powstałych w transporcie należy spisać protokół szkody. Odpowiedzialność za szkody ponosi dostawca – kurier GLS lub inny.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie (głównie w celu dostosowania się do wiecznie zmieniających się regulacji prawnych).
W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.